Adres praktijk : Tollensstraat 22 2985 BR  Ridderkerk 0180-436705  : bereikbaar voor afspraken, vragen ed. : Maandag t/m Donderdag tussen 8.00 tot 10.00  en van 10.30 tot 12.00, op Maandag-middag en Woensdagmiddag tussen 14.00 tot 16.00.                      06-81503851 ( alleen tussen 13.30 en 17.00 voor spoedeisende gevallen)   email : Pijnklachten en spoeddienst : Voor pijnklachten na 17.00  en tijdens onze afwezigheid ( weekend, vakanties e.d. ) dient U de Tandartsenpost 010 te bellen : 010-4552155 085-1051760 Adres : Dr Molenwaterplein 30 Rotterdam ( ingang naast spoedeisende hulp Dijkzigt ziekenhuis)              De Tandartsenpost 010 is een bedrijf ( Dental 365 ) dat pijnklachten tijdens onze afwezigheid kan behandelen. De spoeddienst is voor pijnklachten die niet kunnen wachten tot het normale spreekuur, nabloedingen en ongevallen buiten de normale openingstijden van de praktijk en tijdens vakanties. De spoeddienst dient contant betaald te worden en legitimatie is verplicht ! Inschrijvingen : De praktijk is nu niet open voor nieuwe inschrijvingen. Afspraken : Afspraken dienen minimaal 24 uur van te voren te worden afgemeld bij afwezigheid. Dit kan telefonisch op bovenstaande nummers of bij overmacht en in het weekend per bovenstaand emailadres. Niet tijdig afzeggen wordt berekend met een nota die tot 100 % van de voorgenomen behandeling kan bedragen. Klachtenregeling: Wij zijn aangesloten bij de klachtenregeling van de KNMT             Betalingsvoorwaarden  ( ANT) zijn in te zien via dit pdf bestand
Tarieven : De tarieven kunt U inzien/ downloaden/uitprinten via dit pdf bestand, LET OP : De tariefen zijn exclusief tandtechniekkosten !
Ons BIG registratienummer is : 19022814502
Het water is schoon gebleven :
In verband met de toegenomen portokosten , het milieu en de toegenomen mogelijkheid declaraties digitaal bij verzekeraars in te dienen  zijn wij begonnen met het versturen van onze nota’s via email ( tenzij er geen email adres ( bekend) is. Uit onze ervaring blijkt echter dat bij mensen met een hotmail of een live emailadres onze mail heel vaak in de spamfolder terecht komt. Gelieve Uw spam-map derhalve ook goed in de gaten te houden !!
Veel mensen bellen de praktijk om te vragen of wij door de overheid gesloten zijn in de nieuwe ‘lockdown’ dit is NIET het geval. Er hebben zich, voor zover bekend , geen besmettingen via tandartspraktijken voorgedaan. De infectiepreventieprotocollen zijn sluitend gebleken tegen het Coronavirus. Patienten met mogelijk Corona gerelateerde klachten worden niet behandeld, alle gebruikte materialen worden gethermodesinfecteerd, gesteriliseerd, weggegooid of met een alcohol oplossing afgenomen. Er wordt ruimer gepland ivm. afstand in de wachtkamer .